RECENSIES

Kaylie Erkens

Vandaag als een blij ei mijn cadeaubon mogen ontvangen. Een aantal maanden geleden voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten doen, ze zien er nog steeds perfect uit. 🥰 Ruby is professioneel, super nauwkeurig en gezellig. Tot snel! 😘

Samantha Geraerds

Mijn wenkbrauwen laten doen bij deze professionele salon! Super tevreden en krijg veel positieve reacties. Een echte aanrader 😍

Dina lc

Geweldigggg resultaat en een geweldige vrouw 🥰

Stefanie Geelen

Zoooo Super Blij Met Mijn Mooie Nieuwe Wenkbrauwen 😍! Ruby Is De Beste! Ze Levert Top Werk! Luistert Heel Goed Naar Je Wensen! Heel Perfectionistisch! Werkt Super Hygiënisch! En Heeft Echt Passie Voor Haar Werk! Mij Heeft Ze Super Blij Gemaakt!! Ik Ga Nooit Meer Naar Een Ander Toe! Dankjewel Lieve Ruby ! 😘

Jennifer Gouw

Super goed advies gekregen over mijn wenkbrauwen, en goed geholpen geworden! Ik ben er verliefd op 😍…

Debra Ceelen

Super bedankt voor de goede service, en het super mooie eindresultaat… Echt een aanrader!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur