RECENSIES

Melissa Linssen

Ruby jij bent de beste!!!! Ik kwam bij jou voor mijn eyeliner bij te laten werken wat ik jaren geleden bij iemand anders had laten doen die vervolgens uitgeschoten was haha. Jij was de enigste die de uitdaging wilde aangaan met het weg laseren van mijn lelijke eyeliner stip. En vervolgens heb je mij super…

Patty Tilburgs

Net me wenkbrauwen laten doen, ze zien er fantastisch uit!! Super lieve meid wat super werk levert. Die zich ook de tijd neemt voor de klant

Lindsey Oomen

Net bij Ruby in haar mooie salon geweest voor mooie natuurlijke permanente wenkbrauwen. Ben super blij dat ik deze door haar heb laten zetten en niet door een of andere prutser. Ik kan weer fabulous het leven door!

Britt Florakx

Super lief en klantvriendelijk, je voelt je direct op je gemak. Heel erg blij met het resultaat van de powderbrows 🥰

Patricia Vreuls

Vandaag eindelijk 3D wenkbrauwen laten maken 😍 Super tevreden met het resultaat. Ruby luistert heel erg goed naar je wensen, ik wilde niet echt dat je de lijntjes heel goed kunt zien en zij heeft het super mooi gedaan!!!! Mooie fijne lijntjes gezet en een mix gemaakt met wat schaduw erbij zodat het niet erg aanwezig is.…

Wendy vogelzang

Echt een aanrader super tevreden over en heel klantvriendelijk

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur