RECENSIES

Veerle Gillissen

Heel fijn geholpen aan PMU eyeliner! Ruby is een vakvrouw die alles goed uitlegt en je wensen uitvoert!

Angela Bergman

Wenkbrauwen weer super bijgewerkt! Thanxx

Michelle Savelsberg-Maijntz

Bij Ruby geweest voor de eyeliner, en jeetje wat is het mooi geworden!

Jozien Terwint

Ja natuurlijk raad ik iedereen aan bij Ruby. Kom al enkele jaren voor mijn wenkbrauwen, dus dat zegt genoeg. Ze is professioneel en vakkundig en daarbij ook nog een leuk mens. Wat wil je nog meer…

Wendy vogelzang

Echt een aanrader super tevreden over en heel klantvriendelijk

Lindsey Oomen

Net bij Ruby in haar mooie salon geweest voor mooie natuurlijke permanente wenkbrauwen. Ben super blij dat ik deze door haar heb laten zetten en niet door een of andere prutser. Ik kan weer fabulous het leven door!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur