RECENSIES

Britt Beckers

Ruby is een kunstenares! Ben al jaren een supertevreden tevreden klant.

Lynn Florakx

She is the best! Echt een aanrader voor iemand die permanenten make-up wilt! Heel erg blij met mijn mooie wenkbrauwen! Precies zoals ik ze wil. Met dank aan deze lieve schat 💕

Wendy Janssen

Hele lieve leuke meid die weet wat ze doet! Ik kom vanuit Brabant altijd terug naar haar!

Lindsey Oomen

Net bij Ruby in haar mooie salon geweest voor mooie natuurlijke permanente wenkbrauwen. Ben super blij dat ik deze door haar heb laten zetten en niet door een of andere prutser. Ik kan weer fabulous het leven door!

Jennifer Gouw

Super goed advies gekregen over mijn wenkbrauwen, en goed geholpen geworden! Ik ben er verliefd op 😍…

Angela Bergman

Wenkbrauwen weer super bijgewerkt! Thanxx

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur