RECENSIES

Patty Tilburgs

Net me wenkbrauwen laten doen, ze zien er fantastisch uit!! Super lieve meid wat super werk levert. Die zich ook de tijd neemt voor de klant

Britt Florakx

Super lief en klantvriendelijk, je voelt je direct op je gemak. Heel erg blij met het resultaat van de powderbrows 🥰

Kaylie Erkens

Vandaag als een blij ei mijn cadeaubon mogen ontvangen. Een aantal maanden geleden voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten doen, ze zien er nog steeds perfect uit. 🥰 Ruby is professioneel, super nauwkeurig en gezellig. Tot snel! 😘

Lynn Florakx

She is the best! Echt een aanrader voor iemand die permanenten make-up wilt! Heel erg blij met mijn mooie wenkbrauwen! Precies zoals ik ze wil. Met dank aan deze lieve schat 💕

Jozien Terwint

Ja natuurlijk raad ik iedereen aan bij Ruby. Kom al enkele jaren voor mijn wenkbrauwen, dus dat zegt genoeg. Ze is professioneel en vakkundig en daarbij ook nog een leuk mens. Wat wil je nog meer…

Jeamy Moonen

Super blij met mijn ombre brows wat is het mooi geworden 11 voelde me op me gemak heerlijk meid ben je Ruby je luister naar de wensen je wilt niet alleen maar doen en klaar je luister maakt wens waar thanks girl zo blij!!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur