RECENSIES

Audrey Bartelet

Super tevreden van PMU had int begin een beetje schrik maar het is echt goed gedaan vriendelijk en netjes. En binnen een 4 weken ga ik oor een lijntje onder mijn ogen kijk er naar uit

Samantha Geraerds

Mijn wenkbrauwen laten doen bij deze professionele salon! Super tevreden en krijg veel positieve reacties. Een echte aanrader 😍

Hubanita Slijpen

Eindelijk wenkbrauwen bedankt voor het mooie werk!

Annabel Siersack

Supertevreden over het resultaat!, zeker een aanrader, ik ga nooit meer naar een ander!

Marianne Mulhuijsen-Bodde

Ik was al jaren aan het kijken naar een kundig iemand om wenkbrauwen te laten zetten maar durfde het niet zo goed, bang dat het niet goed zou gaan. Totdat ik het resultaat zag bij Ruby. Zo’n goede recensies, daar had ik meteen het vertrouwen in. Nu, inmiddels 5 jaar later kom ik nog steeds…

Debra Ceelen

Super bedankt voor de goede service, en het super mooie eindresultaat… Echt een aanrader!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur