RECENSIES

Michelle Savelsberg-Maijntz

Bij Ruby geweest voor de eyeliner, en jeetje wat is het mooi geworden!

Dina lc

Geweldigggg resultaat en een geweldige vrouw 🥰

Patricia Vreuls

Vandaag eindelijk 3D wenkbrauwen laten maken 😍 Super tevreden met het resultaat. Ruby luistert heel erg goed naar je wensen, ik wilde niet echt dat je de lijntjes heel goed kunt zien en zij heeft het super mooi gedaan!!!! Mooie fijne lijntjes gezet en een mix gemaakt met wat schaduw erbij zodat het niet erg aanwezig is.…

Angela Bergman

Wenkbrauwen weer super bijgewerkt! Thanxx

Annabel Siersack

Supertevreden over het resultaat!, zeker een aanrader, ik ga nooit meer naar een ander!

Ryanne kemmerling

Fantastisch werk door een fantastische Ruby! Eindelijk mijn vaste “wenkbrauwenmadam” gevonden 😄

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur