RECENSIES

Patty Tilburgs

Net me wenkbrauwen laten doen, ze zien er fantastisch uit!! Super lieve meid wat super werk levert. Die zich ook de tijd neemt voor de klant

Wendy vogelzang

Echt een aanrader super tevreden over en heel klantvriendelijk

Melanie Tullemans

Al mijn 5e jaar dat ik bij Ruby kom voor mijn wenkbrauwen. Ik ben ontzettend blij met het mooie resultaat. Nu ook eyeliner laten zetten en dit ziet wederom top uit. Ga zo door Ruby

Samantha Geraerds

Mijn wenkbrauwen laten doen bij deze professionele salon! Super tevreden en krijg veel positieve reacties. Een echte aanrader 😍

Verena Tilburgs

Erg blij met Ruby! Ze luisterd naar wat je wilt en is pas tevreden als jij dat ook bent.

Annabel Siersack

Supertevreden over het resultaat!, zeker een aanrader, ik ga nooit meer naar een ander!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur