RECENSIES

Veerle Gillissen

Heel fijn geholpen aan PMU eyeliner! Ruby is een vakvrouw die alles goed uitlegt en je wensen uitvoert!

Wendy Janssen

Hele lieve leuke meid die weet wat ze doet! Ik kom vanuit Brabant altijd terug naar haar!

Marianne Mulhuijsen-Bodde

Ik was al jaren aan het kijken naar een kundig iemand om wenkbrauwen te laten zetten maar durfde het niet zo goed, bang dat het niet goed zou gaan. Totdat ik het resultaat zag bij Ruby. Zo’n goede recensies, daar had ik meteen het vertrouwen in. Nu, inmiddels 5 jaar later kom ik nog steeds…

Audrey Bartelet

Super tevreden van PMU had int begin een beetje schrik maar het is echt goed gedaan vriendelijk en netjes. En binnen een 4 weken ga ik oor een lijntje onder mijn ogen kijk er naar uit

Melanie Tullemans

Al mijn 5e jaar dat ik bij Ruby kom voor mijn wenkbrauwen. Ik ben ontzettend blij met het mooie resultaat. Nu ook eyeliner laten zetten en dit ziet wederom top uit. Ga zo door Ruby

Ryanne kemmerling

Fantastisch werk door een fantastische Ruby! Eindelijk mijn vaste “wenkbrauwenmadam” gevonden 😄

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur