RECENSIES

Dina lc

Geweldigggg resultaat en een geweldige vrouw 🥰

Marianne Mulhuijsen-Bodde

Ik was al jaren aan het kijken naar een kundig iemand om wenkbrauwen te laten zetten maar durfde het niet zo goed, bang dat het niet goed zou gaan. Totdat ik het resultaat zag bij Ruby. Zo’n goede recensies, daar had ik meteen het vertrouwen in. Nu, inmiddels 5 jaar later kom ik nog steeds…

Kaylie Erkens

Vandaag als een blij ei mijn cadeaubon mogen ontvangen. Een aantal maanden geleden voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten doen, ze zien er nog steeds perfect uit. 🥰 Ruby is professioneel, super nauwkeurig en gezellig. Tot snel! 😘

Lynn Florakx

She is the best! Echt een aanrader voor iemand die permanenten make-up wilt! Heel erg blij met mijn mooie wenkbrauwen! Precies zoals ik ze wil. Met dank aan deze lieve schat 💕

Audrey Bartelet

Super tevreden van PMU had int begin een beetje schrik maar het is echt goed gedaan vriendelijk en netjes. En binnen een 4 weken ga ik oor een lijntje onder mijn ogen kijk er naar uit

Ria Lubin-Meijer

Geweldig, ik ben er heel blij mee want ik had helemaal geen wenkbrauwen en krijg nu van iedereen complimentjes, dankjewel Ruby get is echt heel mooi!!!

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur