RECENSIES

Ryanne Kemmerling

Fantastisch werk door een fantastische Ruby! Eindelijk mijn vaste “wenkbrauwenmadam” gevonden 😄

Samantha Geraerds

Mijn wenkbrauwen laten doen bij deze professionele salon! Super tevreden en krijg veel positieve reacties. Een echte aanrader 😍

Patty Tilburgs

Net me wenkbrauwen laten doen, ze zien er fantastisch uit!! Super lieve meid wat super werk levert. Die zich ook de tijd neemt voor de klant

Hubanita Slijpen

Eindelijk wenkbrauwen bedankt voor het mooie werk!

Jozien Terwint

Ja natuurlijk raad ik iedereen aan bij Ruby. Kom al enkele jaren voor mijn wenkbrauwen, dus dat zegt genoeg. Ze is professioneel en vakkundig en daarbij ook nog een leuk mens. Wat wil je nog meer…

Jennifer Gouw

Super goed advies gekregen over mijn wenkbrauwen, en goed geholpen geworden! Ik ben er verliefd op 😍…

LAAT JE RECENSIE ACHTER!

Als je een behandeling bij PMU Insituut Zuid hebt gehad mag je hier een recensie over schrijven.
Je recensie zal daarna geplaatst worden op onze website.

Verstuur