Waxing

Waxen is het ontharen met warme wax (hotfilmwax), waarbij het haar met wortel en al uit de huid wordt getrokken. Het is een mildere manier van ontharen dan harsen. Hotfilmwax kan worden gebruikt voor zowel het gezicht als het lichaam. Wij richten ons voornamelijk op de wenkbrauwen.

De verschillende harsen/waxen:

Traditionele hars

  • Kan schadelijk zijn voor de huid
  • Kleeft aan de huid
  • Blijft vloeibaar
  • Wordt verwijderd met strips

Hotfilmwax

  • Milder voor de huid
  • Kleeft meer aan de haren
  • Wordt hard
  • Geen strips nodig

Kan iedereen gebruik maken van de wax behandelingen?

-We raden waxen af wanneer je een dunne  en gevoelige huid hebt.
-Wanneer je Roaccutane gebruikt.
-Bij het gebruik van vitamine A zure crèmes.
-Wanneer je minder dan 2 weken geleden een laser/fruitzuur of microdermabrasie behandeling hebt gehad.
-Net voor of na het zonnen.

Wij werken met Mrshighbrow wunderwax, zacht voor de huid, hard voor het haar!

RECENSIES

Ryanne Kemmerling

Fantastisch werk door een fantastische Ruby! Eindelijk mijn vaste “wenkbrauwenmadam” gevonden 😄

Hubanita Slijpen

Eindelijk wenkbrauwen bedankt voor het mooie werk!

Veerle Gillissen

Heel fijn geholpen aan PMU eyeliner! Ruby is een vakvrouw die alles goed uitlegt en je wensen uitvoert!

Kaylie Erkens

Vandaag als een blij ei mijn cadeaubon mogen ontvangen. Een aantal maanden geleden voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten doen, ze zien er nog steeds perfect uit. 🥰 Ruby is professioneel, super nauwkeurig en gezellig. Tot snel! 😘

Melissa Mordang

Vandaag bij Ruby geweest, wat een resultaat! Wist niet dat het mogelijk was. Toppie!! Tot over 6 weken! Bedankt Ruby!!

Faye Theunissen

De behandelingen zijn zeer professioneel uitgevoerd. Zonder pijn en ik ben heel tevreden met het resultaat. De eigenaar is een spontane, lieve en goed geschoolde dame. Ze zal er alles aan doen om goed mee te blijven en de nieuwste technieken heeft ze als eerste onder de knie! Dit is mijn vaste salon en zeker…